elanur neden ne alakası var ki? Bana doktorum 2 kez alttan baktı. Yeni öğrendiğim zamanlar kese yerleşmiş mi diye bakmak sorunda kaldı. Sonrasında 25 haftalıkken tuvaltt sıkıntısından gittim yine alttan baktı. Şuanda 34+4 haftalık hamileyim. Allah’a şükür bi sorunumuzda yok