Yavaş yavaş başlar artık sancılar kuzum benim 39 da nisanim geldi 39+4 de doğum yaptım. Bel agrisi git gide siklasacak kasıklarına vuracak bende öyle oldu nefes bile alamiyordum ağrıdan ve bı girince 20 saniye 30 saniye suruyordu .en son sancılar 2-3 dakkay bir düştü doktora gittim bebeğim şuan 10 günlük. Allah sagliklica kucağınıza almayi nasip etsin inşallah 💕