deryas34 merhaba formda ara butonundan buldum bu başlığı şuan 37. Haftadayız benim bebeğim için de kafası küçük olduğu söylendi 🥺 siz doğum yapmış olmalısınız 🙏🏻 Bebeğinizde herhangi bir sorun oluştu mu ? Nörolojik bir sıkıntı var mı? Süreç nasıl geçti cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🏻