Melisakplnn Sonuç ne olursa olsun ben bebeğimi doğurmak istiyorum diyorsanız bence ne ikili ne üçlü hiç gerek yok. Bı sıkıntı varsa tedavisi var mı yok. Annenin psikolojisini bozmaktan başka bı anlamı yok. Ki çok örneği var down sendromlu olacak denilip gayet sağlıklı doğan bebeğin.. Benim naçizane fikrim