Anne88 Kızlar bu bel agirsii nasil bişey surunduruyor resmen ya nasıl geçer normal mi ilk hamilelik çok fenayım hadtaneye gitsem diyorum doktorlar grevde boş bisa gitmek istemiyorum acaba özele mi bı gitsem serum iyi gelirmi ne yapsam 🙄
Melisakplnn Anne88 bendede oluyordu sırt üstü uzanımca duramıyordum genelde yan uzan ve bol bol dinlen benim 13. Haftada geçti
Banuc Benimde bu hafta başladı 13 yetim Kalcamin içinden geliyor ağrı doktora soledim bugün Daha çok erken bı fizik doktoruna görün dedi 👀 Bu neydi simdi
ayse3452 bende 12. haftadayım bazen bı andq kasık agrısı gelıyor belım felan agrımıyor ama ınsallahda agrımaz ya 🤦♀️