Güzel anneler benim bir hafta önce düşük riskim oldu baya kötü oldum bir gün boyunca kanamam hızlı geldi .Doktor sürekli yat dedi enfeksiyonum varmış antibiyotik bir işe yaramadı artıyor sanki doktora gitsem bebeği tehlikeye sokar mıyım sizce .Ayakta beklememem gerek .Sizinde enfeksiyon var mı geçti mi