12373736 Kızlar merhaba 5+6 haftalık gebeyim daha yeni yani anlayacağınız gebe olmadan öncede akıntım olurdu ama gebe olduktan aonra akıntı sarı renkli ve biraz daha fazla olmaya başladı herhangi bir koku kızarıklık kaşıntı yok bu durumu yaşayan ya da bir bilgisi olan var mı acaba
SunnyG Benim de akıntım çoook fazlaydı hamilelik başlarında. Aslında kokusuz, beyaz ya da şeffaf akıntı normal kabul ediliyor. Ama sarı olması mantar kaynaklı olabilir. Doktora gittiğinde bu durumu belirt.