Merhabalar bir sorum olacaktı devlet hastanesine gidip de cinsiyetini tam öğrenemeyen var.mi 20 hafta 4 günlük ama doktorlar net söylemiyor kıza benziyor kız gibi diyorlar iki seferdir dün.detayli ultrasyonda bebeğin organının kıza benzediğini söyledi yüzde 80 kız gibi ama belli olmaz diyor devamlı doktorlar diğer hamileliklerim de 13_15 hafta içerisinde net öğrenmiştik ama özel de muane olmuştum bu devlet olduğu için mi net söylemiyorlar acaba değişir mi ki cinsiyet sonradan