Kızlar ben 14 haftalık hamileyim sabit gittiğim doktorum var ama hamileliğimin ilk haftalarında gittiğim bir doktor vardı ve çok bekletilmiyorsunuz diye oraya gittim doktor içeriye aldı ve ultrasonla bakacaktı iç çamaşırı izlerimi gördü sen dar iç çamaşırı mı giyiyorsun dedi hayır ama iz yapmış olabilir dedim o ayakta ben sedyede uzanmışım peki bebeğin şu an ne hissediyor bilmek istermisin dedi bende saf saf evet dedim boğazıma bir yapıştı yatıyorum ve o ayakta üzerime çöktü 4-5 sn filan çok aşırı derecede boğazımı sıktı bir an ölüyorum sandım ellerimi bile kaldıramadım yani net ölüyorum sandım sonra ellerini çekti işte böyle hissediyor bebek dedi öksürüyorum ama elini çekmesine rağmen hem acı hemde nefes alamadım sonra tabi burada kendime çok kızıyorum hastaneyi neden başına yıkmadım da sakin kaldım diye sonra bebeğin suyu azalmış öldü ölecek dedi serum bağlat git dedi bebeğin eşi aşağı düşmüş kanaman başlamış düşük tehliken var dedi hatta Allah bilir ya cinsel ilişkiye girmiş kanama oluşturmuşsundur dedi psikolojim alt üst oldu kendi doktorum 2 hafta önce kontrolüm vardı herşey yolunda çok iyi görünüyor demişti neyse çıktım oradan kapıda ağlama krizine girdim eşimi aradım baş hekime şikayet ettik filan hala çok sinirliyim kendime neden sakin durdum bilmiyorum