Esraustaoglu Kızlar merhaba 34+2 haftalık hamileyim vajinam çok ağrıyor sağ bacağıma kadar baskı yapıyor ağrısı nasıl geçer 😢 endişelenecek bir durum var mı ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Seldarsln Esraustaoglu gebeliğin bu aylarında oluyor bendede oldu 36 37 haftalarda baskıda başlar vajinal bölgende leğen kemiģin doğum için hazırlanıyor onunda etkisi oluyor
erdem_agah Esraustaoglu ya 34.hafta hakkında ne çok post var. Arkadaşımın doktoru demisti kritik bir haftadır diye. Bende 34 um ve dün bir bel ağrısı girdi bir anda. Ruzgar esiyordu o sıra şuan kitlendim. Dediginiz gibi vajina ağrısı da yaşıyorum. Çocuk cok baski yapiyor demisti doktor ondan sanirim. Allah kolaylık versin hepimize
begonvilko Esraustaoglu ben de bugün 34+2’yim ve dün kasklarımda adet sancısı gibi bir ağrı uyutmadı sabaha kadar beni. Benim kızım hala dönmedi, makat gelişli. Dedim herhalde ayağını falan asagiya dayadı 🤦🏼♀️
Yelizzzz34_ Bende 34+1 im, aynı şikayet bende de var doğuma hazırlıyor vücut kendini normal diye düşünüyorum:)
Esraustaoglu Seldarsln sabahtan beri ağrım hiç geçmedi endişeleniyorum çok 🥲 sizinde öyle oluyor muydu
Esraustaoglu Eda_Esen saatlerdir hiç geçmedi sabahtan beri ağrım çok ne yapacağımı şaşırdım endişeleniyorum çok
Eda_Esen Esraustaoglu kız ne yaptın geçti mi onun geçmesi için yatmam lazım hiç bir iş yapmadan yatman bnm ki öyle geçiyor dün biraz doğum temizliğine başladım oda dinlene dinlene 2 3 saatten fazla iş yapmıyorum gece den beri ağrısı beni de öldürdü 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Esraustaoglu erdem_agah ahhhh ahh galiba doktor doğru söylemiş şimdide belim çok ağrıyor benim de 🥲😢 sizin bebeğinizin cinsiyeti nedir bu bel ağrısı da beni korkutmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım çok ağrım var belimden
erdem_agah Esraustaoglu bende dün kitlendim belim yüzünden. Sonra sıcak su torbasını belime bağladım 🙈 sogudukca yeniledim. Şuan baya iyi geldi. Deneyin mutlaka
Esraustaoglu begonvilko ahhhh çok kötü bir ağrı biliyorum ne yazık ki ben dayanamayacak oldu saatlerce çektim en sonunda parol içtim rahatladım sanırım 34. Hafta en zor hafta 🥲😢