Betih03 Merhaba kizlar son adetim 26 temmuz 4 gun once 481 di beta bgn 3075 olmus kese gorunmedi normal mi ne zman gorunur acaba ??
Duygguu Betih03 hamileliğinizi erken öğrendiyseniz gözükmez daha çok yenidir Çünkü ben 7. Haftada gördüm keseyi hatta kalp atışlarınıda bu hafta dinledim
GamzeCan Betih03 daha gözükmez canım beta değeriyle cok bi alakası yok 5. Haftandan sonra keseyi görürsün 7. De de kalp atıslarını duyarsın insallahh
Balkizim Bence alttan baktirma hemen. Benimde öyle olmuştu.6. Haftadayım sanıyordum 5. Haftamdaymisim.çok stres yaptım hamile degilim diye ama geç döllenme olmuş 5. Haftamda kese göründü ama bu seferde içinde bebek yok dediler.kanamam da başlamıştı.ayni gün başka bir hastaneye gittim bebeğin kalp atışlarını bile duydum 😊