Fatme_basri00 Kızlar 13+6 yım ve covid testim evde pozitif çıktı çok belim ve viçütüm ağrıyor doktora gittim PCR test için paracetamol 3×1 yazdı hafif ateşim çıkıyor hap içinde biraz geçiyor fakat bel ağrım asla geçmiyor lütfen yardım edin Almaniyada yaşıyorum
Ozlemisak Fatme_basri00 hiç stres olma canım bende aynısını geçirdim aynı şikayetlerim vardı bol bol ılık su iç boğazların sıcak kalsın meyve ye asla yemek yemekten kesilme ağrı kesici bile kullanmamaya çalış benim şuanki aklım olsaydı ağrı kesici kullanmazdım dayanmaya çalış bir iki güne ağrıların geçecek sürekli dinlen ve iyi beslen
Ozlemisak Fatme_basri00 üstelik sen bıraya girip bişeyler yazabiliyorsun benim telefonu almaya halim yoktu ağrılardan ve kusmak için lavobaya bile gidemedim olduğum yerde poşete kustum düşün yani
bfa_41 Fatme_basri00 ateşlendikçe parol’ü ihmal etmeyin. Ben de geçirdim aynı şekilde söyledi doktorum. Zaten ateş 1-2 gün anca sürüyor. Sonrasında da pıhtılaşmaya karşı önlem olarak aspirin ve vitamin olarak da multivitaminimin yanında d vitamini damlası almıştı ben. Kolay atlattık şükür
MaBelle Fatme_basri00 ben de şuan covidim, 25 haftalığım. 6 saatte bir parol içebiliyorum başka hiçbirşey içilmiyor. Ağrılarımı hiç kesmiyor parol, sadece ateşimi düşürüyor. 2 gün böyle geçiyormuş dayanmamız lazım 🙏🏻
Bebek-C Fatme_basri00 o zaman her ihtimale karşı günde en fazla 2 tane olacak şekilde parol için, pıhtılaşma riskine karşı da çocuk aspirini olarak da geçen coraspin kullanın. Allah korusun pıhtılaşma tehlikeli.
Kandil Bende 18+5 biraz önce hastanede öğrendim pozitif olduğumu.banada parol alabilirsin dedi.bol su içilecek ve dinlenilecek…umarım kolay atlatırız.