ZehraKarayel bende de çentik çıkmıştı ama her iki arterde de çentik olmadığı sürece telaşlanmamıza gerek yok demişti doktorum, ayrıntılı ultrasonu yapan perinatolog da olumsuz bir şey söylememişti. 31 haftadayız şu an ve haftasıyla uyumlu bebeğim. içinizi ferah tutun ama yine de içiniz rahatlasın istiyorsanız bir başka doktor ya da perinatologa gosterin sonuçlarınızı