Yldzdlk 8 aylık evliyim çocuk istiyorum fakat olmuyor. Gaziantep tıp fakultesinde DC doktor Özge kömürcü karuserci ye gittim direk benden rahim filmi istedi olmaktan çok korkuyorum beni bu konuda bilgilendirir misiniz lütfen önerilerinizi bekliyorum
mirage333 Yldzdlk bebek olmama nedeni araştırılırken kadınlardan rahim filmi ve hormon testleri, erkeklerdende sperm testi istenir. Doktorun bunu istemesi çok normal. Bende yaptırdım tüp bebek öncesi
Sumiire Yldzdlk canım hiçç korkulacak birşey değil aksine çok iyi bazı doktorlar ısrarla çektirmiyo ordan oraya sürüklüyo çektir enazundan problem çıkmazsa aklın kalmamış olur hem rahim filmi sonrası hamile kalan cok kişi var narkozlu isteyebilirsin uyutuyolar 20 dk da bitiyo işin nerdeyse eğer uyutmazlarsa cok dehşet agrısı olmuyo en fazla 5 dk
Yldzdlk mirage333 Merhabalar aynen benden de direk muane edip hormon testi rahim filmi erkek spermi istedi. Rahim filmini cektirmekten çok korkuyorum
Sumiire Yldzdlk hiç korkmana gerek yok aksine en başından istemesi gercekten güzel birsey arastırmışsan az cok bilgi edinmişsindir nasıl yapıldığına dair korkunu yenemezsen uyutularak yapılmasını iste
Eylul10 Ben anestezili yaptırmayı öneririm fakat herkes aynı şeyi hissetmiyor. Benden önce çektiren kadın hiç bir şey hissetmediğini söylemişti. Ama benim için sancılı geçti.