Rabia07
Bel ağrılarım çok fazla ya sizde neler var kasımın 2. Haftası doğuma hazırla kendını dedi Doktorum sizde durumlar ne ?
BurcuakirGlec
Belim agrıdan kopuyor acılar içindeyim sol tarafım özellikle yattığım yerden tek kalkamıyorum bunada şükür tabi 🙏🏽 Dün doktora gittim normal artık son aylarındasın ağrı olmadan Doğum olmaz herşey normal dedi
Mukaddes1
Benimde midem e baski yapıyor bebek anlamadım agrisi belime kadar atıyor egilemiyorum lavaboya gidince oturmakta bile sıkıntı yaşıyorum allahtan uyudugumda eşim yanimda kendimi dondurdugumde yardımcı oluyor bana
Gul_hamad
27+3um. Son hafta bel agrilarim evet cok. Fazla oturamiyorum,hemen agriyor. Ama bana 27 kasim dogum tarihi verdi doktor.