Sevgioguz aynen canımm, iki günde bir vermen iyi olur. Ertesi gün de verebilirsin. Ama bence şuan endişelenecek bir durumun yok. 4 hafta daha çok küçük, bu haftalarda doktorlar biraz daha demoralize konuşuyorlar çünkü her şey olabilir diye. İlk gebeliğimde çok erken gitmiştim ikincisinde artık akıllanıp 6. haftada gittim. o zaman da kese var bebek yok deyip boş gebelik olabilir demişlerdi. Bi hafta sonra yine gittim bu sefer elhamdülillah bebek vardı. Bir şeyi tespit edemediklerinde her türlü ihtimali söylemek durumunda doktorlar hastaya. İçin rahat olsun. 6-7 arası en geç gitmeni öneririm. Daha fazla geç kalmayın