Kızlar merhaba 4 haftalık hamileyim ilk kanımı 12 martta verdim 33 çıktı beta sonra 14 martta verdim 175 çıktı ve bugün yani 18 martta verdiğim ise 1040 çıktı iki katı ilerlemiyor muydu benim bu kadar artması normal mi aranızda yaşayan var mı bu durumu