dilaraakbulut Eltim yazin doğum yapcak tulum takim mi alsam 3 parca yoksa 10 lu cikis mi yazin bekler usuyo mu haziran sonu gibi olacak doğum
Mutluhatun dilaraakbulut bende inşallah Haziran sonu doğum yapacağım 10 lu takım aldım. Sanırım hediye alacaksınız 10 lu daha uygun olur💙
Klcaysgl dilaraakbulut bende haziran ilk haftasi dedi doktorum kayinvalidem aldi 10lu set bttaniye çok kalin değildi bence alabilirsin cnm
La_le dilaraakbulut istersen eltine sorsaydin belki başka biseye ihtiyaci olur ama almak istersen 10 lu olan daha iyi
Villanelle Ben olsam 10lu olanlardan alırdım eltime. Battaniyesi zaten genelde penye oluyor onların, aşırı kalın değil