Hanımalr 35+3 haftayım üç gündür ağrım var adet sancısı gibi belimden kasıklarıma bacağıma vuruyor dün ilk defa karnıma bıçak saplaanır gibi bi ağrı daha eklendi Dün ağrıdan ağladım baya bi şuanda da aynıyım doktorum erken doğum yapmamm için bana ilaç verdi kullanmama rağmen ağrılarım geçmiyor Doktorum yatmamı dinlememi söylüyor ağrılarım geçse bile sızlamalarım devam ediyor hastaneye gidersem yatırıyorlar gittiğimdfe öyle olmuştu Doğum sancısı mı bilmiyorum ama öyleyse sancımı evde çekmek istiyorum Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorumm suyum nisan falan gelmedi bebeğim hareketleri de iyi bana bi fikir verin kızlar ne yapmalıyım kafam karışık