Kızlar 30. Haftada kasilmalarla hastaneye gittim erken doğum riski olduğunu öğrendim sancılarım çoktu 34. Haftaya kadar ilaç kullandım sancılarım azalmıştı ama 34 de bıraktık ilacı ve gün içinde sürekli sancılarım oluyord ama duzensizdi 10 dk bir 20 dk bir genelde bugün kontrolüm vardı 36+4 olduk nst yine sancı çıktı ama doktor aralıkları düzensiz olduğu için ve nişan su gelmesi açılma olamadığı için birşey yapamıyor saat 14.41 den beri 7 dk bir arada 5 dk bir sancım oluyor hem karnım kasılıyor taş gibi oluyor hem adet ağrısı gibi ağrı vuruyor kasilinca bu doğum sancısı mı