Kızlar ilk defa bi konu başlığı açıyorum açıkcası bu durumu yaşıyan var mı başka diye merak ediyorum.İlk hamileliğim hamilelikte öncede bel ağrısı yaşıyordum simdi yarım saat yürüsem ayakta kalsam belim resmen ikiye ayrılıyor gibi ve iki gündür sık değil ama bir iki kere beyaz kokusuz bi akıntı geliyor acıkcası cok endişelendim doktor kontrolüme daha cok var bu gibi bişey yaşayan var mı?