seymen
Sezaryenden sonra ilk ağdayı ne zaman yaptınız kızlar? Acıdı mı? Dikişlere gelecek diye korkuyorum😊 Ben ağdaya gidiyorum bu arada kendim yapmıyorum.
denizefe
hıc hıssetmıyorsun kı sezeryan bolgenı benm etımı kıparlarsa bıssetmem o yuzden agdada da hc hıs olmuyo
Elifozen
Hiç hissetmiyorsun canım ben 40ım çıkar çıkmaz gitmiştim ağdaya anlamıyorsun bile