Kelebe05 Arkadaşlar bugün gecikmenin ikinci günü adet olacak gibi. Durmuyor normal kaset testi yaptım negatif sanırım bu ayda olmicak🙄pek umutlu değilim Umut etmekde istemiyorum adeti beklerim artık
Deletedmom73711 Kelebe05 Ne diyelim ki? Testte yapmışsınız, negatif çıkmış. İnşAllah geç döllenmedir, bekleyip göreceksiniz. Allah gönlünüze göre versin.🙏🏻
Asfdg Kelebe05 benm 3. Günü bugün test yaptım negatif hala bi umutla bekliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı