Bir de normal doğum da benim 2 dikişim vardı . Burda herkes depend övüyor ama ben pek memnun kalmadım. E bebekte ki baby mom lohusa pedi kesinlikle daha memnundum. Çünkü daha yumuşak ve tene yapışmıyor . Sezeryan olanlar yada olacaklar için depend belki ama ben yine aynı durumu yaşarsam depend kesinlikle almam bi daha.