edis22 nedeni bir kaç sebeptir. Hipofiz bezi ve troid hormonu başlıca olmak üzere. Vücudumuz troid adında bir hormon üretiyor ama bu hormon üretimi yetersiz olursa tsh hormonumuz yükseliyor adına da hipotroidi deniyor. Hiçbir besinin buna faydası yok ne yazık ki euthrox ya da levatron gibi ilaçlar (sadece tsh hormon takviyesi hamilelikte tamamen sağlıklı) hormonu dengeliyor. Hamilelikte riski ise ilk aylarda düşük riski ve ilk beş ay için çok yüksekliği bebekte zeka geriliği riski oluşturuyor. Fakat korkmayın bunlar illaki olacak diye bir şey yok içinizi ferah tutun. Doktorunuzla görüşün ilacı gerekirse 250mg a kadar yükseltir. Bu arada bende troid hastasıyım 100mg kullanıyorum bende çok şükür bebeğim sağlıklı. Hiç stres yapmayın Allahın izniyle düşer hormonunuz benim hala 4ün altına inmedi ama buna şükür bi sıkıntımız yok, merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz hemşireyim seve seve yardımcı olurum🌸