YavuzunSelini Hamiss5 Var gözünüz aydin saglikli gebelik oldgunu anlamak icin 2 gunde 1 ver kan verip degerleri kontrol edin 😊
Hamiss5 Prensprenses ay inşallah ya ben hamileyim de arkadaşımın test sonucu 2 düşük geçirdi çok istiyo onun kadar bende istiyorum
Patito__ Hamiss5 Prensprenses İki gnde bir ikiye katliyorsa deger hamilelik normal demektir insallah gzl hber alirsnz birkez dha kan verin ve sonra kendniz hesaplayin 3000lerde olunca beya dr a gidin
Hamilelik10 2 günde bir tekrar baktırın ve yükselip yükelmediğini kontrol edin ihmal etmeyin kızlar. İnşallah hayırlısıyla sağlıklı ilerler hamileliğiniz 🙏🏽🙏🏽