31+2 haftalığım. Sol tarafımda koltuk altı hizzamda boşluğun biraz üstü sanki son kaburga kemiğim gibi ama tamda tarif edemiyorum korkunç bir acı var. Doktorum normal diyor ama ben özellikle öksürürken hapşururken hatta burnumu silerken bile acıdan kıvranıyorum. Kaburga kemiğim mi kırıldı acaba diyorum. Yatarkenki duruma hiç gelmiyorum bile. Var mı buna benzer bir şey yaşayan hamişler.