1919 Aynur47 bende 38 haftayım. Göbeğim aşağıda ve aşırı ağrım oluor anlatılmaz yaşanır oderece 3 haftafır kalkmak oturmakta zorlanıyorum ve uyku haram oldu ama tatlı acılar bunlat inşallah güzel günler olur
Aynur47 1919 benim.neden hiç inmedi acaba göbek resmininz varmı merak ettim :(( inmeyince moralim bozluyir
SerraveAnnesii 40+1 haftadayım göbeğim aşağıda değil. Bebek kanala girince göbek biraz aşağı düşüyor. Doğum zamanında da bebek kanala girebilir.