Greyandpink 38+3 oldum hala hiçbir belirti yok ve çok sıkıldım artık sağlıkla gelsin istiyorum ve yoruldum 🤧 ne zaman gelecek acaba yaa 😅
Ef4nan 1919 benim alttan cok oluyor yürüdüğüm de hele 37 haftalık ama aşığım da cok baskı var hergun dus alıyorum rahatlıyorum geceleri de 2 de fln uyuyrm cok şükür bunada 38 39 gibi doğum olur inşallah 40 dayanamicm
Eflinbebis Bnde aynı durum kizzlar artık sabırsızlıkla gelsin diorim çoğunluk doğurdu çevre ben kaldım 😃 illa 280 günü doldurucak sanırım bu kız zor otur kalk yürümek iştahım da yok mide yanması da var
Greyandpink Eflinbebis ah ah ayni şeyleri yaşıyoruz şu son haftalarda hatta artık günlerde 😅 sat a göre son 11 gün artık en azından 41. Haftaya uzamasa bari diyorum
Greyandpink 1919 hiç bilmiyorum ki, normal doğum istiyorum umarım yakın zamanda gelir bebiş.. 10 gün kaldı 40 haftayı tamamlamaya