kuzucuk0302 Arkadaşlar merhaba defa life derya ulusoya gidiyorum ve Allah nasip ederse 2 ay sonra doğumum var merak ettigim doğum zamanı ebeler hemşireler nasıllar doğum yapanlar hastaneyle doğumla ilgili olumlu olumsuz tüm yaşadıklarını yazabilirler mi acaba ?
Doktorunkizi @kuzucuk0302 merhaba bende aynı şekilde Defa life Derya hanım a gidiyorum, doğumum yakın artık, benden önce defa life da Doğum yapmış annelerin yorumlarını çok merak ediyorum
Doktorunkizi @kuzucuk0302 bir de ben Derya hanım izinde diye Arif beye muayene oldum, çok ilgili ve çok detaylı muayene etti, kendi hastası olmamama rağmen çok kafam karıştı 😟
kuzucuk0302 Doktorunkizi doğumunuz yakinsa riske atmayın kendinizi derya hanımı da doğum için çok öneren var bu zamana kadar sizi takip eden kişiyle herhangi bi sorununuz yoksa devam etmeniz daha iyi olabilir
Bbdd Doktorunkizi bende arif beye gidiyorum muayenelerinde çok güzel ilgileniyor kaçıncı haftadasınız
Doktorunkizi @kuzucuk0302 Derya hanımdan memnundum hep, ama son muayeneleri çok baştan savmaydı hala güveniyorum ama eşiminde benimde kafamız o yüzden karıştı
Bbdd Doktorunkizi 36+1 benim 😊 sizin bitmiş bile inşallah doğum da memnun kalırsınız doktorunuzdan ve ebelerden