Mhulya011 ☺️ allahım yine kısmet etti 5 haftalık ama kese var içinde emriyo göremedik biraz kafam bulandı böyle yaşayan varmı🙂
Kizilkafaa Mhulya011 Ben, Gittiğimde kese bile görünmüyor demişlerdi ne üzülmüştüm.. bir hafta sonra tekrar gittim 😌
Ayse1608 Mhulya011 6 haftalığım bende ama doktor 5 dedi keseyi zar zor gördük kalp atışı için erken 2 hafta sonra gel dedi inşallah kalp atışlarını da duyarız 🙏🏻
Smyye1B Mhulya011 Geç döllenmeye bağlı olabilir burada çok arkadaşta görüyorum 7.ci haftada 8.ci haftada gördük vs. Diye 😇
Mhulya011 Smyye1B birde kısa süreede nasip oldu anladım sadece niyet etmiştim bir daha olsun diye allahım kapım açıkmış🙂🤲🏻
Mhulya011 Ayse1608 ya biz keseyi tutanma falan güzel dedi ama çarşamba çağırdı kalp atış ve bebek görürüz diye bakalım