Mrvll 37+4 üm. Hala içimde dönüyor ordan oraya kıpır kıpır. Bu haftalarda yer daraldigini duyduğum için az hareket edecek zannediyordum. Var mı benim gibi hisseden,olan anneler?
Sinoooom Mrvll bebeğin haraketli olması sağlıklı ve güzel beslenmesi sıvının içerde yeterli olduğu anlamına gelirmiş 😍😍
Seldao Mrvll aynı şekilde 37+4 bebeğim de hareketli (maşallah hepsine😍) ama artık dışarı doğru daha belirgin çıkıntılar şeklinde hareketleri demekki yeri daraldı dışarı taşıyo diye düşünüyorum😅🤭
Civcivim000 Mrvll günlerdir sorguladığım konu😅40+5 ve karnım hala bi o yana bi bu yana dans ediyor bebeğim gayet yer buluyor kendine heralde sıkışmıyor ki gelmeye karar vermiyor bi türlü duruyor içerde😅
Mrvll Greyandpink masallah 😍 tek korkum 35+5 de doğum pozisyonu aldigini ogrenmistim. Çok hareketli olduğu için tekrar ters dönmemistir inşallah 🙏
Mrvll Seldao maşallah 😍 evet kesinlikle çıkıntıları elliyorum basbaya kemik doku bir yerleri geliyor elime ama neresi 😃🙈 İnşallah sağ salim sağlıkla dünyaya gelir hepsi 🙏 çok bekletmesinler bu saatten sonra 🌼
Seldao Mrvll aynen öyle oluyo çok garip ama harika bi duygu o şekilde hissetmek🙈😍 amin inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsinler💞
blueberyy00 Mrvll kanala inince azalıyor haraketleri kuzum yer daralmasiyla hiç alakası yok bence benim ki kanala girmeye başladığında azaldı biraz daha girdi kanaala sadece ayakların sürtme şeklinde oldu haraketler en sonda doğurdum zaten 36+4 de
Nilufar_1996 Mrvll son güne kadar içimde halay çekiyordu hiç hareketi azalmamisti minikta doğdu 3.320 gram