Erayhilal 30+5 teyim dün cok enerjikken bugun bel ve kasik agrisiyla uyandim kasik agrim arada oluyor ama bel ağrım çok hep normal yaziyor rahim büyüdüğü icin ayni seyi yaşayan var mi
Elif_alya Bende bel ve bacak krampları yaşıyorum kızlar hep spor yaparak yürüyerek önüne geçiyorum ayakta çok kalınca bel ağrısı çekiyorum sadece isterseniz düzenli spor yaparak rahatlata bilirsiniz kendinizi ☺️
Erayhilal Elif_alya ayyy egzersiz en cok yapmak istedigim sey ama doktorum sen yapma dedi sadece bacak ac kapa hareketlerini yap dedi oda yeterli gelmiyor iste 😞 insallah hemencecik geçer
Elif_alya Erayhilal Ben doktoruma hiç sormadım ama hareketsiz kaldığım zaman kötü hissediyorum o yüzden yapıyorum ☺️ inşallah geçer kuzum az daha sabır duzelicez diyorum 😂