Papatya27 Kızlar benden hafif hafif su geliyor acaba öylesinemi yoksa bebegin suyumu daha önce hiç yaşamadım diğer gebeliklerimde
Zma Papatya27 acaba teharet aldığınızda gobeginizden ötürü güzel durulanamiyosaniz idaririnizi şu sanıyor olabilirmisiniz
Aysef27 Ayni sekilde bi arkadasimda bu durumu yaşadı doguma yakin kontrol icin gitti doktora bebegin suyu o kadar azalmiski hemen sezeryana almislardi.
Villanelle Bugün su gelmesi için doktorum bir anda bacakların arasından akacak kadar gelir, idrar gibi değil acı kokar dedi. Ama sızma gibi de olabilir bence. Kokusuna ve kıvamına dikkat edin
Aysef27 Papatya27 bebegin suyu eksilebiliyor boyle durumlarda bence doktorla gorusmekde fayda var allah korusun yavas yavasda olsa bebegin susuz kalacagi evreye gelebiliyor
Aysef27 Papatya27 34 haftasinda baslamis boyle ufak ufak oda idrardan sonra geldigi icin kulak asmamisti 37 haftasindaydi yanlis hatirlamiyorsam hemen doguma almislardi hatta normal dogum istedigi icin bekleyemezmiyiz vs diye muhabbet gecmis kagit imzalamadan cikamazsiniz bebegin olmesi durumda mesuliyet kabul etmeyiz diye
Aysef27 Papatya27 yani vok sukur bebeginde bi sorun yoktu ama domtor eger kontrole gelmesi daha kotu seyler olabilir demisti
Aysef27 Papatya27 sizi korkutmus gibi olmayayim yine ama bi doktorla görüşün bence yani suyunuzda geliyo olabilir ufak ufak
Papatya27 Aysef27 yani süreklide idrara çıkıyorum şimdi çıktım yine geldi çok erken inşallah öyle birşey yoktur canım