yavrularimm zeynonunannesiiii ben 2 dogum yapdim Allah nasib edersen mayisda 3 cu dogum yapicam hic bir ucret odemedi
Dilan35 Bende şunu merak ediyorum bildiğim kadarıyla doğumdan sonra alınan oda da birden fazla anne kaliyomuş özel oda tutmak mümkün mü devlet hastahanesinde ve ücreti nedir bilen var mi