Bercan06 29 haftalık gebeyim ve ara ara belime ve karnıma ağrı ve acı giriyor ve bazen fazla can acıtabiliyor bu normal mi sizlerde de böyle durum oldu mu acaba?
Sumeyyeerdem Bercan06 28 haftadayım benim de oluyor belki artık bebekler hızlı kilo aldığı için olabilir diye düşünüyorum