Asafinannesi Kızlar göbek bölgemde çok tüylenme oluyor. Normalde ağdayla temizlerdim hep ama Gebeliğim boyunca ilk kez ağda yaptım karnıma. 10 dakika oldu ama içten içten ağrıyor ağda yaptığım yer. Bi zararı olur mu Ağdanın? Ağda yağı değil bebek yağı sürdüm bi de zararlı olmasın diye ama bu ağrı neden 😥
Asafinannesi Tase bende şimdi bi yerde okudum uyarılmaya sebep olur rahşm kasılması yapabilir yazıyor korktum iyice 😥
denizefe ben ılk gebelıktede agda yaptırdım hep ama karnımı hıc almadım dpguma gıderkende krnımı tu dokucuyle aldm