Ultrasojda rahmin bi tarafı içeri girmiş gibi gözüküyordu bende, doktorum bak rahminde kasılma var dedi. Duphaston kullanıyorum normalde yusyuvarlaksa mesela bi taraftan içeri yumru girmiş gibi gözüküyordu tam anlatabildim mi bilmiyorum 🤭 çok geçmiş olsun Allah şifamızı versin