Funday35 bayanelaa Keçi boynuzu pekmezi yememiz lazım takviye olsun ama bende gebelik şekeri var doktoruma danışıp öyle yiyeceğim alırsan hünnaptan başka alma canım
bayanelaa Funday35 ben hic içemem kuzum oyle şeyleri yaa. Kırmızı eti de yiyen biri olmayınca baya zor olacak galiba
Funday35 bayanelaa bende et yemiyorum ama köfte balık tavuk yiyorum canım pekmez gibi oda canım valla ileride kan şurubu içmek daha kötü ben daha önceden içtim 🤦🏼♀️