Merhabalar. Bu ayın sonunda doğum iznine ayrılacağım rapor parasını toplu olarak alabiliyormuyum bilgisi olan varmi. Muhasebeciye verdim raporumu 30 nisanda onaylanicak dedi snra aylık alırsın dedi ama ben o şekilde istemiyorum tek seferde alınamıyor mu bilgisi olan var mı net bilgi lazım bana