Tatlissannee12 20+6 günlük hamileyim detaylı ultrasonda benim sağ böbreğimin büyük olduğunu söylediler. Bu durumu yaşayan hamişler var mı? Problem olur mu normal bir durum mu?😭
Sumeyyeerdem Tatlissannee12 bana da söylemişti doktorum ama bebekler büyüdüğü için olurmuş baskıdan dolayı daha sonra herhangi bi rahatsızlığım olmadı
BusraOzhan Tatlissannee12 benim iki böbreğim birden büyüdü doktorlar kesinlikle katater takılması gerektiğini söyledi ama taktırmadım doğumdan hemen sonra da düzeldi korkmayın normal bir durum
Deryy Tatlissannee12 benimde sağ böbreğim büyüdü maalesef. 13 mm idi şubat başı Bugün 17-20 mm arası olmuş çok ağrım var wc de. Katetral taktrman gerekebilir dedi dr Taş düşürüyo olabilirsin demişlerdi tesadüfen idrar tahlilinde çıkmıştı. Senn kaç mm
Tatlissannee12 BusraOzhan açıkçası biraz korktum hiç bilgim yoktu bu konuda bol su iç ve idrarını tutma dedi
Tatlissannee12 Deryy bana 2 mm denildi ama 4 mm olana kadar normal ondan sonras olursa müdahele etmemiz gerekir dedi doktor
Deryy Tatlissannee12 yani zaten hamileliğe bağlı büyürmüş böbrekler 22 den 24 den snrası müdehale gerektirirmiş şaşırdım