Hanımlar ben şubatın 14 ünde 5 haftalık bebeğimi kimyasal gebelik geçirerek düşürdüm kürtaj gerekmedi. Şimdide 9 martta adet olmuştum iki gün önce yıkandim bugünde baktım yine kan geliyo bilen varsa söyleyebilirmi sizce adet kanımıdir yoksa hala düşük yüzünden mi akıyordur normal kan geliyo biraz parca halinde birşey yok değerlerim de düşmüş anlayamadim