Buketylz944 Kızlar Merhaba! 47 gün önce bebeğimi kucağıma aldım ama hala devam eden bir kanamam var acaba regl mi oldum böyle olması normal mi başına gelen var mı doktor 1 hafta daha devam ederse gel dedi
Kediannesiiii96 Buketylz944 benim 37 günümde kanamam iyice azaldı bitti neredeyse 1 hafta kanamam olmadı sonra tekrar başladı ilk niye sürüyor diye tereddüt ettim ama adet gördüm resmen 1 hafta kanamam oldu. Belki sizinde öyle oluyordur ama tabi doktora danışınirsaniz daha iyi.