Halis25 Kızlar afedersiniz kabızlık için çözüm bulan varmı acaba ? 24+6 dayız bu hafta başladı. Kefir, yoğurt ,bol su , faydalı yağlar tüketiyorum ama sonuç aynı 🥲 Çözüm önerisi olan varsa çok mutlu olurum.