Birinci öncelik anne ve bebek sağlığı, anlattıklarınızın gerisi lafü güzaf🤗 2012 aralık sonunda mikrocerrahi ile bel fıtığı ameliyatı oldum 2014 te hamile kaldım. Normal doğum yasaktı. Ikınmak bile yasak.. İlk doğumum sezeryan oldu, ikinciyi de 38+0 dayım yakında doğurcam. Eşim normal izin vermiyor çünkü sağlığın önemli diyor. Ben de hiç umursamadım bu yüzden. Annelik doğum şeklinizle değil, eğitiminizle ölçülür. Çocuğunuzun vatana millete hayırlı olması önceliklidir. Bu şekilde düşünün🤗