Sevim-b yok alttan fitil verdiler. Gündüz 9,10 gibi taktılar. İlk zaman hiç sancım yoktu. Ben yürüyüş, pilates topu falan ne varsa yaptım. O gün hastanede minik sancılar geldi. En sonunda sabaha karşı baya arttı epidural istedim. 2 de falan da doğum gerçekleşti. Ama açılmayı arttıran şey epidural oldu. Uzun sürdüğü için de 2 gün hastanede kalmış oldum böylece 🙈