Alpaslanannesiii Merhaba hanımlar bugün kontrolüm vardı ama doktorum bebek için gelişim 1 hafta önden dedi böle durumla karşılaşan varmııı ?
Deletedmom727271 Gelişimin 1 hafta önden olduğunu söylemiş iyi birşey bu. 3 haftayı geçmediği sürece sorun yok. 🌼