Fatmaclk96 Nerdeyse 7 aylık evliyiz geçen ay korunmayı bıraktık denedik olmadı birde o ay covid geçirmiştim şimdi hala deniyoruz 2 ay oluyor yaklaşık 4 gün sonrada adet günüm umarım hayırlısıyla gelmez adet diyorum 😄
Merveberill Fatmaclk96 geçen sene Mayıs ayında denemeye başladık sanıyoruz ki hemen olacak🙈 hatta o ay 10 gün gecikmişti adetim heveslenmiştik ama Aralık’ta hamile kaldım
yigitinannesiiiii Fatmaclk96 2 ay olmadı sonrasında oldu umarım seninde olmuştur kafana çok takma bazen streste etkiliyor ben çok takıyordum niye olmuyor felan diye sonra kaldığım ay çok umursamadım nasip rabbim verdi🥰
hunilimom Fatmaclk96 ilk kızıma ilk geceden bu kızıma 6. Ayda hamile kaldım 😂 ilk hemen olunca Buda hemen olur sanmıştım
Eylul11 Oğlumda 1 buçuk sene denedik somunda oldu şükür . Şimdi tekrar hamileyim 3 ay deneme sonunda nasip oldu . Allah isteyen herkese doğru zamanda nasip etsin 🌺
Gulcingezer Fatmaclk96 daha cok erken zten vucut sperme alisik degil 2 3 ay olmamasi normal her defasinda saglikli yumurta uretemiyoruz ve spermlerde yeteri kdar hizli olamayabiliyor
Merve_bolat Fatmaclk96 benim evlediğim ayda hemen oldu çünkü eşim çok istiyordu be de aynı şekilde o yüzden hiç korunmadık 🤣
Nilist İki hamileliğimde ilk denemede oldu. Yumurtlama dönemimde denemiştik. İkincisi hemen olmaz diyorduk aslında ben 35 eşim 38 yaşında.
HilalEyce Fatmaclk96 9 aylık evliyim ve hiç korunmadik 🤭 bebek içinde çabalamadik olursa Rabbim verirse dedik. 6 aylık evliyken hamile kaldım iyi ki de hemen tutmamış. Rabbim doğru zamanı sizin için ayarlıyor merak etmeyin.
Fatmanur35 Fatmaclk96 Temmuz ayında denemeye başladık canım rabbim ocak ayında nasip etti inşallah tüm isteyenlerin karnını boş bırakmasın😇😘❣️
Kuzusununanasi Fatmaclk96 6, 7 ay sonra düşünmemeye başlayınca kalmıştım. Kimi pat diye kalıyor kiminde biraz zaman alıyor bizimki de öyle oldu. Fazla sitres yapmayıp oluruna bırakmak lazım.