kiraz_zeynep benim bebeğimde de vardı hem kist hem parlaklık her kontrole gittiğimde acaba ne olacak diye korka korka gittim 35.haftada geçti tamamen hepsi onlar geçti bu seferde böbreğinin biri büyük dediler yeter artık dedim resmen kurcaladikca sürekli bir şey çıkıyor şimdi 40 günlük olduk bile herhangi bir sorun yok Allah’a şükür stres yapıp kendinizi üzmeyin