Ozummm41 28 haftalık hamileyim .Karnımın alt tarafını masaya çarptım sandalyeye otururken, çok şiddetli değildi hafif çarptım ama çok kafama takıldı bebeğimi etkiler mi bi yerine bi şey olur mu diye 😕 fikri olan var mı
Ozlemisak Ozummm41 benimde dün karnıma küçük çocuk dirseğiyle baskı yaptı bugün kontrolüm vardı kalp atışı var dedi doktor ama benim hala içim içimi yiyor acaba dirseği bebeğin bi yerine gelip onu incitme ezme gibi bi şansı var mı böyle enteresan şeyler düşünüyorum annelik çok zor cidden
Ozummm41 Bebeğimin kafası aşağıda muhtemelen , ben de alt tarafı çarptığım için çok korktum etkilenir mi diye 😕
Ozummm41 Hiç sormayın ya herkes mi böyle yoksa evhamlıyız diye mi bu kadar takıyoruz bilmiyorum. Kafama takmadığım bi şey kalmadı her gün bi şey buluyorum mutlaka . Yani kesenin içinde kolay kolay bi şey olmaması lazım ama iste insanın yine de içi içini yiyo